News
Kære kunde, Kære netværk.
2018 blev året hvor vi satte fokus på mødet mellem leverandør og kunde. Vi satte fokus på kundeloyalitet. Hvad handler det så om? Det handler i al enkelhed om at slå autopilot og smartphone fra, for at lytte til sin kunde. Det handler om at se hvad kunden gør i dag, vil i morgen - og drømmer om i fremtiden. Det handler om at forstå på tværs af alle grænser. Og så overraske positivt. For hvem vil ikke gerne høres, forstås og imødekommes?!
2018 blev året, hvor vi førte leverandører og kunder sammen i og uden for Europa for at give dem fælles aha-oplevelser, bedre løsninger og tættere relationer. Vi støttede leverandører og deres kunder i sammen at gennemføre 585 projekter. Mere end 1000 mennesker fra mere end 25 lande lyttede til hinanden, definerede fælles projekter og lykkes med at gøre drømmene til virkelighed i bølger af 100 dage. Heldigvis sjældent med tårer, men oftest med et lille smil, lidt sved, og en stor vilje. De bedste gjorde det fra nord til syd og fra øst til vest, på tværs af siloer, kulturer og normer og med dokumenteret effekt.
Tak til alle jer som besluttede at gøre “de gode ord og fine formler” til virkelighed sammen med os, jeres kollegaer, jeres leverandører og ikke mindst jeres kunder.
Vi ønsker vore kunder og netværk med familier en god jul, en afslappende ferie og et godt nytår Et nytår der gerne må være fyldt med nye, sjove og lærerige fortsatte forbedringer, uanset hvor du er og hvad du gør.
Med venlig hilsen, New Future Formula